About Us

ABOUT
Saya Syuhana Yusof dan suami saya Muhammad Rais adalah pengedar sah Shaklee. Lokasi kami di Skudai. Penghantaran tunai ke seluruh Johor Bahru dan pengeposan ke seluruh Malaysia. Warga Singapura juga boleh mendapatkan Shaklee harga Malaysia COD di R&R 2nd Link Gelang Patah atau di City Square.


Saya mula menggunakan Shaklee ketika melahirkan si kecil comel seperti dalam gambar. Seperti mana-mana ibu muda lain yang baru melahirkan anak pertama, pengalaman dan ilmu penyusuan masih cetek. Dari situ saya mula kenal Shaklee dan terus setia hingga hari ini kerana produknya berkualiti, murah (bila jadi ahli), dan berkesan.

Saya mengambil keputusan untuk menjadi suri rumah sepenuh masa, membesar dan mendidik anak seperti yang saya impikan. Dengan Shaklee ianya mampu menjadi kenyataan. Saya hanya perlu bekerja dari rumah. Kerana Shaklee turut menyediakan perkhidmatan dropship. Yang saya suka adalah saya tak perlukan downline untuk mendapat pendapatan bulanan sekitar RM2000. 

Kini Shaklee menawarkan khidmat online yang membolehkan pengedar seperti saya melakukan jual beli dan menguruskan perniagaan dan downline saya melalui laman web Shaklee. Penggunaan laman ahli ini juga akan lebih memudahkan sesiapa jua untuk menguruskan perniagaan Shaklee mereka.


Ubah jenama, ubah masa depan

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors