Set Menyusu 3M Bantu Relaktasi Semula Selepas Berhenti Menyusu

Relaktasi adalah proses menyusu semula selepas berhenti menyusukan. Proses ni biasanya berlaku atas sebab tertentu. Contohnya anak terpaksa ditahan wad, atau ibu berada berjauhan dari bayi. Tapi tubuh seorang ibu memang dicipta untuk mampu mengeluarkan susu semula dengan sedikit usaha dan cara yang betul. Kalau masih gagal saya cadangkan ambil set menyusu Shaklee set 3M untuk memastikan tubuh cukup nutrisi bagi menjayakan proses relaktasi.


Apa kata mereka yang pernah guna set 3M untuk bantu relaktasi?

Maryam Hb - nak kate btol2 relaktasi tu xde la..tp pas 2 minggu outstation n jauh dari baby n hanya sempat pam 2 kali je sehari ms outstation tu,production dh merudum. But now kalau lambat je baby bf,baju dah basah..hehehe

Nurul Hidaya - sy bru try this supplement tuk relaktasi..bru dlm 14 hari.. hasilnye dlm 14 hari ni breast belah kiri ade kuar sikit..belah kanan lgsg lom kuar lg.. actually sy bru abis pantang dlm sebulan lbh.. during pantang sy hnye dpt bf dlm 2 mgu je..tu pon sikit, bile pump dpt 2oz je plg byk..so kali ni sy nk relaktasi blik tuk anak, sbb rse syg n rugi xdpt bg die bf..hopefully ia akan berhasil..insyaallah..amin..

Jaja Kamal - Saya relaktasi after miscarriage...mmg saya still bf anak coz masa pregnant tu anak baru sethn.tp saya ni jenis bila pregnant susu akan kering terus.5mgg saya miscarriage,then saya start smula pam..kena kerapkan kalu masa bf dulu saya pam every 3jam,bila relaktasi ni pam every 2jam,dlm 20minit gak la (pam double serentak).buat power pumping mlm,pg & tghari.air of course minum byk.pg saya amik esp+mealshake+pd....sepjg bf dulu pun saya amik pd,b4 consume shaklee saya minum gatorade.then mkn vitamin set bf.Alhamdulillah,cepat jugak la dpt keluar smula susu...if x amik 3M,saya dpt 2oz je,saya siap buat eksperimen ,compare bila amik 3M & x amik..mmg beza..bila amik dpt dlm 3oz...mmg la sket tp bg org2 yg relactation itu pun sgt2 bersyukur...sempat bertahan dlm beberapa bln,lps tu saya pregnant lg ...supplemen ni jd kan saya sihat & teramat la subur..

Khusus untuk pelanggan saya anda akan diajar teknik relaktasi. Bagi ibu yang bersungguh-sungguh ingin berikan yang terbaik untuk bayi anda, susu ibu lah jawapannya. Susu formula hanya ada separuh sahaja kebaikan yang susu ibu ada. Kalau susu formula yang separuh khasiat susu ibu orang boleh spend beratus sebulan. Bukankah lebih bijak spend beratus beli supplement untuk beri bayi khasiat susu ibu disamping kesihatan dan kecantikan ibu itu sendiri dapat ditingkatkan dengan pengambilan supplement. PM saya untuk mendapatkan set 3M ni dan ubah tahap kesihatan anda dan bayi.

Testimoni seterusnya - Bagaimana Menambah Susu Badan

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors