Shaklee Selamat Untuk Pesakit Buah Pinggang

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ada persoalan yang pernah diajukan kepada saya, adakah produk Shaklee ni selamat untuk buah pinggang yang sudah bermasalah? Bagi kebanyakan pesakit buah pinggang, tak banyak pilihan yang mereka ada selain makan ubat yang disyorkan doktor. Semakin teruk tahap kerosakan buah pinggang maka semakin kritikal juga keputusan anda dalam menentukan apa yang selamat dan apa yang berisiko. Sebaiknya ikut nasihat doktor dalam hal ini.

Bahaya ye kalau makan ubat-ubat tradisional ni kalau dah sakit buah pinggang sebab ubat tradisional ni diformulakan berdasarkan pengalaman. Jarang nak jumpa yang berdasarkan kajian dan penyelidikan bernilai ratusan juta ringgit macam produk Shaklee ni tau. Lebih malang andai ubat yang pada mulanya nampak cepat berkesan, rupa-rupanya dicampur steroid. Sebab tu cepat je nampak kesannya tetapi berisiko menambahkan lagi kerosakan organ. Jom kita baca kisah pengguna ini yang menggunakan produk Shaklee untuk ibu beliau yang disertakan laporan diagnosis. Terbukti ianya selamat untuk ibu beliau.

"Salam semua hari ni saya nak kongsi testimoni ibu saya sendiri..
Ibu saya seorang pesakit buah pinggang mengalami masalah jantung,darah tinggi..pada mulanya dia mengalami sakit sendi..setiap kali rawatan pasti ibu menangis sebab tak tahan menahan sakit sendi yang dia alami...pada mulanya saya rasa takut nak bagi cuba produk shaklee sebab takut lah kalau ada apa-apa kesan pada diri ibu..maklumlah dah end stage renal failure kan tapi dengan keyakinan dan tak sanggup tengok ibu sakit saya belikan ibu supplement set ajht( joint healt tab,omega guard,ostermatrix)...pada hari pertama masih tak nampak kesan tapi takpe sebab baru sekali makan kan..lepas masuk hari ke empat makan saya dah nampak perubahannya dimana ibu dah kurang sakit sendi,tidur pun lena..yg mengejutkan lagi bila buat rawatan dialisis, sendi2 yang sakit dah takde...ibu dah tak nangis bila buat rawatan...di rumah ibu selalu guna tongkat but now alhamdulillah ibu dah tak perlukan lagi tongkat kalau nak pergi jalan2 baru guna....Semalam tca dgn doktor pakar nefro..doc punyalah terkejut bila tengok keputusan darah ibu saya baik berbanding yang dulu...bila di tanya ade ambil ape2 ubat ke saya terus keluarkan semua suplement shaklee..takut gak kena marah dengan doktor pada mulanya tapi bila doktor cakap shaklee adalah suplement yang terbaik saya rasa lega sangat2...so saya tak perlu risau lagi utk sarankan pada pesakit buah pinggang kerana doktor pakar nefrologist sendiri mengesahkan suplement shaklee boleh ambil utk kesihatan...alhamdulillah"

result ibu nya:-

Kita hanya berusaha, Allah yang menyembuhkan :-) Nak tahu kenapa Shaklee selamat untuk pesakit buah pinggang? Boleh baca entri Keberkesanan Vitamin Shaklee. Selain tu, saya juga ada testimoni Vivix Kecutkan Ketulan Di Buah Pinggang - Bukti Laporan. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui maklumat dibawah ye. 

Suami saya pun suspek buah pinggang ada masalah sebab kencing berbuih. Tapi lepas dia try and error Omega Guard dan Ostematrix ni, dia dapati kencing  berbuih tu takda bila makan dua ni. InsyaAllah pada masa akan datang kami consume Vivix untuk kesihatan organ dalaman.


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

5 comments:

  1. wah... testimoni yang membantu.. memang dah lama nak amik Shaklee ni tapi takut takde perubahan, yelah... bila buat dialisis semua khasiat2 ditarik oleh mesin kan... :) bersemangat nak cuba... saya juga pesakit buah pinggang / end stage renal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak cuba jangan lupa PM saya 016-7114304 😊

      Delete
  2. mama saya psakit buah pinggang stage 4 .. doc kte.. kidney bocor .. boleh amek yg jgk x ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produk Shaklee adalah makanan tambahan. Ianya sudah 53tahun di dalam pasaran global dan telah melalui R&D berterusan. Ianya selamat utk buah pinggang seperti dalam testimoni di atas. Tubuh kita dicipta dengan mekanisma self healing. Kita hanya perlu salurkan zat2 diperlukan supaya tubuh dapat melakukan tugasnya. Makanan dan pemilihan diet harian kita punca pelbagai penyakit. Kerana itu Shaklee sangat membantu tubuh menjadi lebih sihat dan berfungsi. Saya ada ramai pesakit buah pinggang tahap 4 yang menggunakan Shaklee utk mengurangkan pergantungan terhadap ubat. Kebanyakan mereka rosak buah pinggang kerana bergantung pada ubat untuk jangka masa bertahun tahun terutama pesakit kencing manis

      Delete
  3. Nak tanya ade tak produk utk kesuburan bagi pesakit buah pinggang yg menjalani dailisis utk mendapat zuriat ..

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors