Buat Stok EBM 1316oz Dalam 55 Hari Dengan Set Menyusu 3M

Saya teringat lagi selepas beberapa minggu melahirkan Zara, saya merasakan penghasilan susu saya makin menurun. Cepat-cepat saya google dan ketika itulah pertemuan saya bersama Shaklee mula berbenih...Cewah ayat..haha..masa tu belum wujud set menyusu bajet macam sekarang..yang ada set 3M iaitu set penuh penyusuan..saya beli satu set..memang puas hati..sangat puas..giler puas hati..terus jadi ahli..kui kui kui..tapi hari ni saya nak share testimoni bergambar pelanggan yang buat stok EBM dengan bantuan Set Menyusu 3M dengan teknik yang betul.

"Alhamdulillah..berkat doa, konsisten pumping, makan Vitalea, B-complex, Vita C, Ostematrix, ESP, Performance, Vita E, GLA, Alfalfa saya berjaya kumpul 1316oz dalam 55 hari"

Jika anda tanya saya boleh tak saya tak ambil semua?..boleh tak dapat hasil yang sama? Saya akan beri satu analogi mudah. Boleh tak kereta bergerak dengan 3 tayar? boleh! tapi cuma boleh bawa perlahan je la..boleh tak kereta bergerak dengan 2 tayar? boleh! kereta yang dipandu senget tu..but it need a lot of effort..so jawapannya set penuh ni sebenarnya memudahkan anda dapatkan keputusan optimum kerana ianya lengkap seperti kereta 4 tayar

So jika anda ingin menyimpan stok EBM yang banyak sebelum kembali bekerja, set penyusuan 3M Shaklee adalah pilihan terbaik. Selain manfaat penyusuan, ia juga mampu menyembuhkan ibu bersalin dengan cepat tau. Ia juga terbuksi melangsingkan kembali tubuh disamping mencantikkan kulit. Ye la kan menyusu badan bakar banyak lemak..haruslah cepat kurus semula kan..

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors