Testimoni Set Kecantikan Shaklee - Kesabaran Membuahkan Hasil

Assalamualaikum..biasa kalau customer saya tanya, masalah kulit berjerawat nak makan set mana..direct saya jawab Set D dengan extra protein yang mengandungi Vita C, Vita E, B-Complex, dan ESP..sebabnya dah terbukti seperti testimoni Kak Syahrina ni yang consume set ni dan berjaya memiliki kulit yang lebih elok..healing dengan Shaklee uniknya ia bersifat menyeluruh tau..bermula dari dalam..
Set D dengan Extra Protein
Awal tu memang akan ada sedikit healing crisis sebab nak keluarkan semua toksin bawah kulit..but after toksin tu semua dah keluar, baru dapat hasil seperti Kak Syahrina ni..setiap orang kesanya tempoh pemulihan berbeza ye..yang pasti, jika anda teruskan pengambilan InsyaAllah anda akan tiba ke destinasi memiliki kulit idaman.

Yang bestnya set kecantikan ni bukan sekadar bagi kulit muka cantik tau..sebabnya kita makan, makan ia berfungsi untuk seluruh badan..kalau ada jerawat kat badan pun berkesan..bonusnya kesihatan anda bertambah baik, badan bertenaga, dan insyaAllah bertambah sihat. Jom kita baca testimoni Kak Syahrina ni...btw dia ambil Vitalea bagi menggantikan Vitamin E sebabnya Vitalea juga mengandungi vitamin E..bahkan mengandungi semua vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh..awesome..

Salam, setelah sekian lama...saya dah bersedia nak share testimoni diri sendiri...ehem malu pun ada...picture before taken masa May 2012, baru start amik Set B..teruk sangat muka..merah dan bengkak2,..jerawat on and off..bila period lagi lah kuar macam buh baja... Berkat kesabaran, saya nak maintain denagan Shaklee juga..so saya maintain dengan Vit B Complex, Vita C, Vitalea, Alfalfa, ESP untuk kulit. Supplement lain saya amik Omega dan Oste..pada saya Alfalfa yang paling banyak membantu saya dari segi jerawat dan alahan pada makanan laut..kebaikan lain, bab lawas jgn cakap la, ekzema pun settle..


Kalau anda ada masalah seperti Kak Syahrina, boleh la try set ni..mari hidup bebas dari masalah kulit..dalam masa yang sama jadi lebih sihat..tak nak ker? 2 dalam 1 tuu..rugi tau tak cuba..boleh hubungi saya kita borak-borak ok..saya makan tak set ni? Haruslah makan kan :-) . Ok anda boleh pilih set lain ikut keperluan masalah anda di sini ye..

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors