Nak Jadi WAHM Dengan Shaklee RM3600 Sebulan Sebagai Supervisor? (Pangkat 1 daripada 7 pangkat)

Assalamualaikum..suka tak jika anda tak beriklan tapi tiap hari orang PM bertanya dan nak beli barang anda jual..anda keluar melancong tapi still ada customer kejar anda nak beli dari anda..anda pula berjalan sana sini dalam Malaysia mahupun melancong luar negara boleh belikan barang untuk customer hanya depan laptop je..ohhh itu yang sedang saya alami..saya sakit 4 hari pun boleh tekan-tekan keyboard laptop belikan customer barang..tengah bulan je RM2000++ masuk dalam akaun anda automatik..nak? NAK? NAK? NAK?
Pendapatan seorang supervisor tiada batas..lumrah berniaga
Hari ini saya nak jemput sesiapa yang berminat untuk menambah pendapatan hanya dari rumah dengan menjadi pengedar sah Shaklee. Kiranya offer nak perturunkan ilmu la ni ha..hihi..saya percaya ramai wanita yang di luar sana tak kira yang sudah mempunyai kerjaya mahupun suri rumah pasti terfikir untuk mencari side income tanpa perlu menggangu rutin sedia ada secara signifikan.

Panduan yang nak saya berikan adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri. Bukan pengalaman orang lain mahupun janji kosong. Apa yang saya tawarkan ni realiti..saya tak janjikan bulan dan bintang..income 5 atau 6 angka (walaupun tu realiti jual Shaklee)..apa yang saya janjikan adalah membantu anda mendapatkan side income RM2000 sebulan dengan menjual produk Shaklee. Mengapa RM2000? Kerana itu nilai fasa 1 yang anda boleh dapat secara mudah tanpa perlu menaja sesiapa dengan naik sebagai Supervisor. Fasa seterusnya hanya akan difokus selepas anda naik Supervisor. Waktu tu baru kita fokus income 5 angka sebulan.

Ramai Dah Jual, Boleh Jual Lagi Ke?

Percaya atau tak, ramai yang menjual tetapi kencundang dan sekerat jalan kerana teknik menjual yang diamalkan memerlukan mereka sentiasa mengiklan. Teknik tersebut membuatkan penjual lama-kelamaan merasa bosan dan putus asa sedangkan nilai pasaran produk kesihatan sangat besar. Dengan teknik saya, bilangan potential anda berkembang seiring masa. Makin lama jumlah orang yang ingin dapatkan produk Shaklee dari anda semakin bertambah tanpa anda mencari mereka. Mereka yang cari anda! Ini dibuktikan oleh saya :-)..kerana saya memasarkan produk ketika pembeli hendak membelinya..haaa..canne tu?

Saya ada berbelas "anak" yang serah diri menjadi downline tanpa saya invite kesan dari teknik yang saya gunakan sepanjang sebelum saya jadi Supervisor. Tapi bila dah jadi Supervisor, saya dah memasuki fasa 2 iaitu membantu orang lain menikmati apa yang saya nikmati seterusnya meluaskan empayar.

Saya takda la pakai macam ni kerja dari rumah..hihi
Dengan panduan saya, pelanggan yang akan mencari anda tanpa perlu anda beriklan setiap hari..kalau member kita tengok iklan Shaklee kita melambak hari2 pun mesti dia bosan kan? Silap hari bulan dia unsubscribe kita. Penat kita buat iklan tapi takda orang tengok rupanya..huhu. Apa yang saya nikmati hari ini adalah sales datang secara kerap dan kerja saya makin berkurang untuk mempromosi produk. Masa saya kini lebih tertumpu melayan pelanggan. So seat back and let sales flow in :-) Teknik yang betul berniaga adalah market the right product to the right customer at the right time.

Apa Kelebihan Mendaftar Dengan Saya?

Saya mempunyai support group yang diselia oleh saya sendiri di facebook mahupun whatsapp. Kami seperti 1 keluarga yang berhubung setiap hari. Segala ilmu saya mengenai pemasaran menggunakan medium berkesan akan dikongsi. Pelbagai tutorial diberi dari masa ke semasa antaranya cara entertain customer supaya closed deal, cara optimumkan SEO, product knowledge, cara menguruskan perniagaan. Saya juga berkongsi sumber seperti gambar dan data. Kiranya anda berniaga umpama set up franchise. Semua dah sedia. No need to struggle cari bahan :-)
Contoh gambar yang kami kongsikan
Group saya berpayung di bawah group Jutawan dinaungi Presidential Master Cery yang telah melahirkan ramai Master Coordinator. Saya juga bernaung di bawah Coordinator yang sentiasa memberi support untuk maju dalam perniagaan. Bukan sekadar amalan perniagaan yang baik yang saya kongsikan, tetapi juga tips-tips murah rezeki. InsyaAllah berkesan kerana Allah lah pemilik kekayaan sebenar. RM2000 bagi kita besar..tapi bagi Allah itu mudah.

Bagaimana Saya Nak Bermula?

Mudah saja. Saya hanya perlukan maklumat anda dari anda melalui sms / whatsapp / facebook / email. Tak perlu keluar kemana-mana. Anda boleh pilih samada untuk membayar yuran keahlian RM65 sekali bayar seumur hidup tanpa syarat untuk mengekalkan keahlian + RM10 postage. Atau anda boleh dapatkan KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian 200UV iaitu lebih kurang RM660 ke atas. Produk apa nak pilih saya boleh consult. Di sini kita bermula.

Saya Tak Banyak Modal Boleh Berjaya Ke?

Saya bermula dengan RM65. Tidak menyimpan stok tetapi mampu menjana bonus RM2000++ pada bulan lepas tanpa kejar sales, tapi sales kejar saya. So saya dengan yakin katakan BOLEH! Ini kerana Shaklee menyediakan sistem dropship. Ditambah pula dengan sistem online Shaklee, maka menjalankan perniagaan online tidak pernah semudah ini. Jangan sempitkan fikiran, luaskan fikiran. Dengan teknik saya, capaian pasaran anda adalah jutaan rakyat Malaysia..bukan sekadar limit 5000 kawan facebook.

Apa yang saya perlukan?

Perniagaan apapun pasti perlukan modal. Samada wang, stok, premis. Bagaimanapun berniaga Shaklee cara saya anda hanya perlukan sebuah PC / laptop yang boleh buat kerja dan internet. Jika tiada anda kena usahakan seperti saya. Internet pasang Streamyx sebab unlimited kuota. Laptop beli baru hutang AEON sebab saya yakin dengan adanya dua ni saya akan bekerja keras untuk dapatkan balik modal dan ia terbukti!

Untung ke jual Shaklee?

Nak tau untung tak untung anda boleh lihat pencapaian kecil saya yang tak seberapa jika dibandingkan dengan pengedar lain dalam entri saya yang lepas Untung ke jual Shaklee? Listen listen listen...(tagline dah basi..hihi) keputusan yang anda ambil hari ini menentukan di mana anda 6 bulan akan datang. Ini yang saya sentiasa saya fikir. Di mana kedudukan ekonomi saya pada bulan2 akan datang. Kerana tiada siapa yang boleh ubah nasib kita melainkan diri sendiri. So jika anda ingin mencari pendapatan sampingan yang stabil anda boleh hubungi saya ye. Saya sedia membimbing.
My small office home office..la ni dah pakai laptop sebab senang nak usung ke hulu ke hilir..hihi


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors