Vitamin C dan E Kurangkan Jerawat Dan Parut Jue Dalam Sebulan

Penat balik COD barang kat Hospital Sultanah Aminah. Customer ni denggi berdarah. Alhamdulillah lepas ambil Vivix, Nutriferon, dan Performance keadaan dia bertambah elok. Tu yang repeat order selang sehari tu. Tapi entri ni saya nak share gambar best ni. Cerita tu saya buat dalam entri lain. Cik Jue Satria kita ni makan vitamin E dan vitamin C Shaklee ni dah sebulan. Ni la hasilnya. Menarik tak?
Jue Satria kata "saya nak share..setelah sebulam ambil vita E &C..jerawat and parut dah berkurang". Semua tahu vitamin E dan vitamin C baik untuk kulit..but not many could tell how do they do it? haaa..dah macam tajuk rancangan kat Discovery Channel dah..hihi..kalau nak tau boleh baca entri saya yang lepas Bagaimana Vitamin E Memberi Manfaat Pada Kulit dan Bagaimana Vitamin C Memberi Manfaat Pada Kulit?..nanti dah baca baru anda faham kenapa parut dan jerawat cik Jue ni boleh pudar. Kalau berminat nak try boleh hubungi saya. 

Harga dia MasyaAllah sangat jimat..Vita-C 500mg tu tak sampai 50sen pun sebiji..tapi kandungan 500mg menyamai 7 setengah biji oren. SubhanaAllah..Vita-E Complex pula, kalau nak tau cuma 90sen sehari anda dapat manfaat dari 8kg bayam, 1kg benih gandum, setengah kilo badam, 500ml minyak bunga saff. Rugi tau kalau tak cuba vitamin E dan C yang berkualiti tinggi macam Shaklee..hihi..saya pun makan walaupun hamil..tapi vitamin E tu saya buat sapu kulit je malam sebelum tidur..lembut bak sutera you..hihi..orang hamil vitamin E tak sesuai..

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. Klau amik vita e plus vita c.. Tak consume esp berkesan tak? Ap beza amik esp and tak amik?

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors