Vitamin E Pudarkan Parut Jerawat Berlubang

Boleh ke vitamin E pudarkan parut jerawat berlubang? Berdasarkan testimoni ni saya yakin boleh. Akak ni pakai Vita-E sebulan dan hasilnya parut berlubang tu semakin kurang kelihatan dan pudar. Biasanya parut sebegini adalah kesan jerawat yang dipicit dan dipecahkan sehingga permukaan kulit terkoyak dan kolagen di kawan itu turut hilang. Kehilangan kolagen di bawah kulit untuk menyokong struktur kulit yang membuatkan parut kelihatan berlubang.


Bagaimana vitamin E memberi manfaat pada kulit? Anda tertanya-tanya nak tau? Boleh baca penerangan ringkas di entri saya tadi. Apa yang Cik Tomei Stuff (bukan nama sebenar..hihi) kita ni share kat facebook tentang pengalaman dia dengan vitamin E?

"Assalamualaikum..saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan vitamin E Complex, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin C, vitamin B-Complex, ESP..tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee"

Biasa la kita kan sebagai wanita mesti nak kulit cantik. Wanita mana yang tak nak kan? vitamin E, vitamin C, B-Complex dan ESP ni memang kombinasi terbaik buat mereka yang paling mengutamakan kecantikan dan kesihatan dari sumber alam semulajadi. Haha. Ayat poyo. You all kalau nak try set ni boleh hubungi saya ye..sevice terbaik buat anda.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors