Set Kecantikan Shaklee Hilangkan Parut Jerawat Dan Strechmark Bersalin

Alhamdulillah masih lagi berkesempatan nak update blog ni setelah lama menyepi..hehe. Kali ni nak berkongsi satu lagi testimoni Set Kecantikan Shaklee. Alhamdulillah customer berpuas hati selepas consume Set D yang khusus untuk masalah kulit. Yang pasti..dah ramai yang mengamalkan set kecantikan shaklee ni, dan hasilnya memang memberansangkan..kulit menjadi semakin cantik dan berseri.Jom baca testi dari beliau.


                                                                                                                                                               
"Assalamualaikum..selamat petang geng GBS. Sebelum ni dok tengok je testi orang. So hari ni nak share testi saya pulak la. Hehe.. saya ada masalah jerawat, parut-parut jerawat, strecthmark lepas bersalin, resdung dan macam-macam lagi masalah intim wanita. Saya dok google produk yang terbaik untuk masalah-masalah saya ni. Memang macam-macam benda saya makan. Macam-macam produk muka saya dok cuba tapi semuanya macam tiada hasil. Duit pula makin lama makin kering. Hehe. Saya tertarik dengan satu kakak ni selalu promote produk shaklee. Saya pun try Set D (Vitamin C + Vitamin B Complex + Vitamin E) + Alfalfa. Berkat makan konsisten dan disiplin, Alhamdulillah masalah kulit saya dapat diatasi. Even tengah period pun jerawat tak naik dah. Kalau naik pun cepat je kecut. Parut-parut muka still ada tapi dah tak merah macam dulu lagi. Masalah resdung saya juga Alhamdulillah da beransur kurang. Nak makan seafood pun tak payah la fikir banyak kali. Balun je apa yang ada. Hehe. Sebab saya yakin dengan keberkesanan alfalfa. Hihi.. yang penting, minum 2-3 liter air sehari supaya nutrien dapat diserap pada kadar optimum. Sebenarnya, kecantikan kulit ni bermula dari dalam. Even kita pakai produk mahal untuk make up tapi dalaman kita penuh toksin memang tak kan berhasil. "

Haaa..ni perkongsian beliau..konsisten dan disiplin. Kecantikan itu bermula dari dalam.

Untuk info SET D, boleh klik sini. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors