Pengedar Shaklee Johor Bahru Paling Awesome!

Kami pengedar sah Shaklee Johor Bahru merangkumi kawasan Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Johor Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang untuk tujuan COD dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA. 

Penghantaran kami untuk Johor Bahru sehingga depan pintu rumah anda (awesome tak?) kerana kami dilengkapi sistem GPS. Kawasan yang ditanda merah merupakan kawasan capaian penghantaran kami untuk kawasan Johor Bahru. Tak perlu nak jumpa kat mana-mana. Kami datang terus pada anda. Awesome tak? hihi. Pernah gak saya hantar sampai bandar Pontian, sebab saya duduk Skudai..kira ok la tu. Jika anda warga Kota Tinggi, kita jumpa di bandar Kota Tinggi. Sebab kawasan pedalaman saya tak masuk melainkan anda sanggup bayar kos bahan api tambahan..hihihi. Tapi jika anda warga Singapura, kami biasanya akan pilih samada City Square atau R&R Second Link sebagai meet point.

Kami merupakan pengedar Shaklee sepenuh masa dimana seluruh fokus dan masa kami dilaburkan untuk mengembangkan empayar perniagaan kami. Mempunyai minat mendalam dalam membina perniagaan yang berkekalan untuk jangka panjang, kami membantu pengedar baru di bawah payung Empayar Free Vitamin untuk sama-sama berjaya seperti kami.

So jika anda berminat membeli Shaklee pada harga terbaik boleh PM saya ye sebab salah satu hobi kami adalah menghadiahkan keahlian percuma kepada pelanggan kami ;-) ..Kami cuba yang terbaik untuk serve anda :-) Jika anda berada berhampiran Taman Molek Johor Bahru boleh walk in je untuk dapatkan harga ahli jika belum bersedia menjadi ahli

Gunakan ID saya 953466 ketika mengisi borang pembelian. anda juga boleh menggunakan ID saya ni di mana-mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia. Pastikan anda tidak menggunakan ID yang diberikan oleh pengedar lain kerana ramai tertipu apabila tidak diberi consultation selepas pembelian. Nanti anda juga rugi :-)

Johor Bahru

47, 49 & 51, Jalan Molek 3/20, Taman Molek,
81100 Johor Bahru, Johor.

Tel: 607–350 7245
Fax: 607–350 7804


Hubungi : Fiona Chow
(Penyelia Cawangan)

Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu
(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

4 comments:

  1. Bestnya awak hantar sampai depan rumah. Penjual saya sebelum ni suruh jumpa kat tempat appointment. Biasa berapa ye charge kalau hantar pasir gudang? free ka? hehe

    ReplyDelete
  2. Max kos surcharge penghantaran RM4

    ReplyDelete
  3. Berapa harga sharlee vitamin e complex? Saya berdekatan Sharklee Taman Molek

    ReplyDelete
  4. As Salam, kalau saya juga ahli tapi nak beli dgn harga ahli dgn syue boleh ke?

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors