Jerawat Bernanah Pun Boleh Hilang Dengan Set Kecantikan Shaklee Malah Bantu Masalah Kesuburan

Set Kecantikan Shaklee terbukti boleh menstabilkan hormon dan menjadikan wajah menjadi lebih cantik dan terhindar dari virus jerawat. Penggunaan secara konsisten macam Puan Fieza, Insya Allah menjamin hasil yang menakjubkan. Lagipun supplement shaklee kan semulajadi, jadi tak perlu takut consume untuk tempoh berpanjangan. Insya Allah selamat. 
Malam ni saya nk share testimoni Puan Fieza. Beliau sebelum ni mengambil Set Kesuburan Shaklee (ESP, Bcomplex, Vita C,  Vitalea, Vita E dan Alfalfa). Alhamdulillah setelah berjaya hamil..beliau meneruskan pengambilan vitamin yang lain kecuali Alfalfa dan Vita E sebab Vita-E ni antioksidan kuat manakala Alfalfa pula boleh buatkan badan panas. Cian baby dalam tu tau..hehe

Kalau kita tengok pada gambar yang dikongsikan, beliau mengalami masalah jerawat bernanah di bahagian dagu. Puan Fieza ni pun ada masalah dengan tabiat beliau yang suka sangat memicit jerawat. Bila jerawat tumbuh je, memang dia akan picit. Nak hilangkan parut jerawat tu mudah je dengan cara Puan Fieza lakukan. Cuma amalkan menyapu Vita E pada wajah untuk dijadikan masker.

Baru-baru ni saya baru perasan jerawat muncul tetiba kat muka..yang tak best tu kat dahi dengan dagu. Ni ngah bz study.. kenapa jerawat dah menghiasi wajah ayu ku ni. hehehe..Sebab tu tiap malam saya dok sapu vita E ni kat muka. Bagi licin macam Cik Fieza kita ni.

Kalau dulu masa sekolah, timbul je jerawat dekat muka.. orang mesti kata ko dah ada boyfriend ek, suka berangan ingat boyfriend.. Apa hubungan jerawat ngn jatuh cinta pun saya tak faham. Statement lain..ko makan banyak sgt kacang ni..sebab tu jerawat keluar. Erk..kacang punca jerawat?!! Ntah sape punya idea la ni.

So jom kita hapuskan jerawat dari dalam dengan set kecantikan Shaklee ni..saya akan guide anda hingga berjaya. Siapa yang tak nak cantik kan? mak buyung macam saya ni pun nak cantik tau..hubungi saya untuk kita bual-bual ok.


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors