Turun 1kg Dalam 4 Hari Penangan Set Kurus Shaklee

Gembira tau saya bila customer sendiri mengaku turun 4kg dalam sehari........acah je..turun 1kg dalam 4 hari..haa..baru logik..hihi..saya ada ramai customer set kurus..dalam banyak-banyak produk Shaklee yang saya jual..set kurus la yang paling kritikal dalam memberikan panduan. Sebab apa perlukan panduan?
  1. Set kurus Shaklee ni bantu turun secara semulajadi tanpa merosakkan kadar metabolisma anda seperti set kurus lain yang bila berhenti makan...gemuk balik..hish..
  2. Saya nak bantu anda kekal langsing walaupun tidak lagi menggunakan produk Shaklee selepas mencapai berat badan diidamkan dengan mendidik lifestyle yang sihat.


Hamboih..Tak boleh besar lagi ke gambar ni cik kak? hihihi..besar gambar testimoni ni menggambarkan besarnya hati saya dapat membantu orang lain lebih sihat dengan set kurus Shaklee. 

Saya ada tulis e-book panduan pengurusan berat badan tau. Sebab saya suka sistem yang sistematik..lagipun saya kena explain benda berulang kali..jadi adalah lebih efisyen dengan adanya e-book ni..saya cuma bantu yang mana tak faham je.

Saya paling seronok bila dapat customer yang berkobar-kobar nak turunkan berat dan hidup lebih sihat. Pelanggan saya ni salah seorang contohnya..saya harap beliau mendapatkan apa yang beliau impikan. Nak tau pelanggan saya ni guna set kurus Shaklee yang mana sampai 4 hari cuma makan sesenduk nasi je? Inilah set yang saya cadangkan untuk dia..

Yang bestnya ambil set kurus Shaklee ni ada dapat banyak bonus tau..bonus ni maksudnya manfaat lain selain dari turun berat..bawah ni antara bonus yang saya dapat recall:
  1. Kulit makin cerah - ESP
  2. Kulit makin cantik lembut - ESP
  3. Rambut makin sihat - ESP
  4. Bertenaga sepanjang hari - ESP dan Cinch
  5. Tumit makin lembut - ESP
  6. Miss V makin rapat - Alfalfa
  7. Atasi masalah dalaman wanita - Alfalfa
  8. Atasi masalah selsema - Alfalfa
  9. Cuci salur darah - Lecithin dan Omega
  10. Seimbangkan kolestrol baik dan jahat - Omega
  11. Cergaskan otak - Omega
  12. Kuatkan memori - Omega
  13. Glowingkan kulit - Omega
  14. Tingkatkan imuniti - Omega, Alfalfa dan ESP
Mahal tak set ni? Well saya pernah didatangi pengguna set kurus popular yang kena bayar RM500 untuk cuma 3 produk..apa yang saya boleh jamin adalah anda hanya perlu bayar kurang dari nilai tu untuk dapat kesemua 5 produk dalam set ni..So mahal murah tu semestinya subjektif la kan :-) 
Jika anda nilaikan manfaat dan bonus yang boleh diperolehi dari set kurus ni, saya katakan semestinya berbaloi-baloi..owh ya..percuma e-book Pengurusan Berat Badan jika beli set kurus Shaklee dengan saya ye..hihi..jangan lupa..beli dengan saya tau..

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. mcm mana nak gunakan lecithin n herbalax....? pas makan lecithin..blh ke mkn berbalax..tlg saya...wechat 0148615991...

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors