Senarai Harga Sebenar Produk Shaklee

Sejak Shaklee memperkenalkan sistem online, penerima barang akan dibekalkan official receipt dari Shaklee. Bagaimanapun butiran yang tertulis pada resit adalah harga yang ditawarkan kepada ahli Shaklee, bukan harga runcit sebenar. Oleh kerana salah faham tersebut ramai pelanggan yang menganggap harga ahli itu adalah harga retail. 

Sehubungan dengan itu pihak Shaklee tidak akan lagi menghantar bersama official receipt bersama barang yang dikurier kepada pelanggan. Berikutan amaran keras Shaklee mengenai price cutting dan ada beberapa pengedar yang sudah berpendapatan 5 angka sebulan juga telah ditamatkan keahlian. Kami tidak mahu merisikokan sumber rezeki kami dan di bawah ini dilampirkan harga runcit produk Shaklee




Bagaimanapun dengan menjadi ahli, anda boleh menikmati 20% potongan harga runcit. Jika anda rajin berusaha seperti saya dan menjual pada harga yang ditetapkan Shaklee, anda berpeluang menjana pendapatan stabil antara RM3000 ke RM4000 sebagai Supervisor. Tak rugi menjadi ahli Shaklee kerana keahlian seumur hidup tanpa perlu diperbaharui. Bernaung di bawah saya lagi la untung besar kerana saya full time fokus mengusahakan Shaklee dan memberi full support kepada ahli di bawah jagaan saya. Hubungi saya untuk maklumat lanjut atau ingin tahu mengenai keahlian percuma.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors