Set Berpantang Dan 3M Shaklee Bantu Bayi Pra-Matang

Biasanya bayi matang pada usia 38 minggu. Macam Puan Qaseh Iffat Chenytha Lee (nama facebook) ni anaknya lahir pada usia kandungan 32 minggu, awal sebulan. Normal la kan baby lahir awal saiznya kecil. So susu ibu la jawapannya sebab baby waktu ni perlukan antibodi dan khasiat dari susu ibu 100% untuk bertahan dengan persekitaran yang mencabar diluar ni. Bakteria, kulat, virus, semuanya boleh menyerang. Sebab tu susu ibu tu Allah s.w.t ada sebut dalam Al-Quran -- susukan hingga 2 tahun jika mampu. Maknanya manfaat susu ibu ni sangat penting. Dah panjang lak saya membebel ni. huhuhu..ok layan testimoni ni ye



Salam... Saya baru sahaja lps melahirkan bayi yang pra matang 32minggu pada 6hb 10 2012... sy mengalami masalah PIH dan terpaksa di bedah... Ank saya lahir dgn berat 1.85kg tetapi disebabkan bby dimasukkan ke NICU berat bby jatuh ke 1.6kg.. Sgt sedeh tp stelah di perkenalkan set berpantang & set 3M alhmdulilah berat bby naik ke 2.6kg lps 2minggu pngambilan.. Hope sy boleh teruskan penyusuan sehingga 2thn utk ank sy secara ekslusif..

Ibu mana la yang taknak susukan anak dia sampai 2 tahun kan? Alhamdulillah saya pun berjaya susukan Zara sehingga 2 tahun walaupun sarat mengandung 7 bulan ni haa penangan set 3M Shaklee..26 Februari ni Zara genap 2 tahun. Best best..Jika anda ingin pastikan penghasilan susu terjamin dan tips penyusuan boleh hubungi saya. 

Tak rugi kita melabur untuk kesihatan tau. Sebab sebelum jumpa Shaklee saya dah cuba dah macam2 petua untuk tambah susu. Hasilnya lagi banyak duit habis ada la. Petrol ke sana sini cari ulam, beli ulam. Pastu tak boleh telan membazir buang. Ish ish ish. Saya takkan ulang kesilapan sama. 

Kalau nak tau apa lagi manfaat set berpantang Shaklee boleh baca testimoni sebelum ni Turun Berat Semasa Berpantang Dengan Set Berpantang Shaklee ( 68kg ke 55kg ) atau testimoni seterusnya Petua Cepat Sembuh Lepas Bersalin.


Testimoni seterusnya - Teknik Tandem Pumping Hasilkan 7oz Dalam 10 Minit - Testimoni Set Menyusu 3M
Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors