Set Menyusu 3M Hilangkan Buncit Akibat Czer

Alhamdulillah hari ni genap 16 hari saya bersalin. Dah gerak gi Shaklee dah haa. Hihi. Tapi bukan saya la drive kan. En suami la drive. Beli barang COD sikit tadi. Saya bersalin normal untuk kedua kalinya syukur Alhamdulillah. Hari ni tergerak nak share testimoni set 3M yang saya guna sebab saya ni sekarang sedang cuba kumpul stok EBM (walhal duduk rumah je pun kan..hihi..saja nak test power). Bila baca testimoni Puan Juliza Rosli ni yang bersalin czer (bedah) yang hilang buncit lepas bersalin, perempuan mana la yang taknak kan?..hihi

Comel sungguh Puan Juliza Rosli ni ngan anaknya kan ;-) Walaupun dia tak konsisten, dia tetap menikmati kesan positif pengambilan set menyusu 3M Shaklee ni. Maybe dia paling suka tang perut buncit hilang tu kot. hua3..saya pun lepas 16 hari bersalin dah dapat berat asal 55kg dgn ketinggian 160cm..best sangat best sebab saya fokus BF setiap hari. 

Set yang Puan Juliza ni ambil adalah set menyusu 3M (making more milk) yang terdiri dari Alfalfa, B-Complex, Vita-lea, SR Vita-C, Ostematrix dan ESP. Set ni memastikan tubuh ibu sentiasa bertenaga sepanjang hari walaupun kerap perah dan direct feeding. Selain tu ibu dapat manfaat kesihatan dan kecantikan. Antara yang menghalang penghasilan susu adalah stress, B-Complex dalam set penyusuan ni banyak membantu ibu kekal tenang.

Ok la orang berpantang xle tengok komputer lama-lama..saya nak sambung pump ni..semangat betul ni first time guna set berpantang dan menyusu full set. Susah nak gambarkan dengan kata-kata tahap ke-e-best-san-nya..hihi..nak beli full set berpantang dan menyusu boleh roger saya ye..pantang kali ni saya tak beli set jamu dah..guna set berpantang moden Shaklee je.

Testimoni seterusnya - Set Menyusu 3M Bantu Relaktasi Semula Selepas Berhenti Menyusu

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors