Testimoni Vita-E - Jerawat Hilang Terus Dari Dahi (Perempuan Dahi Licin)

Muka awak ada jerawat tak? Pakai cream jerawat? Lepas baca entri ni mesti fikir 2, 3 kali nak pakai cream jerawat. Sejauh mana keberkesanan vitamin E melawan jerawat? Anda mungkin dah baca entri berkenaan vitamin E dan apa yang ia mampu lakukan. Tapi ada ke testimoni? Here one of it.

Testimoni ni saya dapat dari blog www.mamafaiz.com. Jom saya tulis semula ayat dalam gambar tu..


"saya baca link yang dia share dalam blog dia..actually dia cerita tentang bahaya anti-acne cream tu..serius..bahayaaa...saya baru tahu..huhuuh..

(Not all manufacturers of acne products with chemicals tell that in order to avoid side effects, such acne cream or acne pills can only be used for 2-3 weeks. Oral antibiotic should be used as temporary measure in order to reduce inflamation caused by acne bacteria. Prolonged used of antibiotic and steroid supress the imune system of our skin. Weak immune system may lead to such skin disorder as rosacea and demodex )

Actually bila tengok testimoni bergambar ni..memang saya speecless..wordless segala macam lagi lah..macam tak percaya sebab kebanyakan iklan2 kat tv or magazine tu..untuk gambbar after..model tu dah siap pakai bedak..ada cahaya2 lampu..so memanglah nampak a bit fake..tapi gambar kat atas ni original..tiba2 semangat nak jaga kulit muka ni.

Bagaimana vitamin E memberi manfaat pada kulit? Bagaimana Vitamin E baik melawan jerawat? Siap2 saya tulis sini dulu..dah siap entri tu baru saya bubuh link..hihi..ada teknik tau nak guna vitamin E ni sebab ia antioksidan yang kuat. Silap cara guna makin bertambah jerawat pula nanti. Jom dapatkan Vitamin E berserta teknik menggunakannya dari saya.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors